heeelg,underbart

Hej :)

Äntligen är de helg,vi i 9B är värda en extra skön helg efter alla dessa jobbiga prov.
Igår åkte jag med Eve hem efter skolan,vi tittade på film och drack te o bara tog de lungt.
Deras nya kök som jag inte hade sett var helt amazing,mamma ? pappa ? göra om köken ??
Hade inte varit där hemma hos eve sen vi började sjuan eller nått så var kul att få komma dit
igen.Vid fem hämtade mamma,maja och systarna upp mig i vattholma sen åkte vi vidare in till
stan.Först gick på stan ett tag sen blev det käk på dragon palaze,gotttti.Innan vi drog hem tog
vi en sväng in på citygross och handlade lite.Jag och Maja köpte spetstrosor för 20kr/st där,haha
sköna eller.Inte visste vi att det fanns sånt där,men tydligen.Säkert ingen bra kvalité men vadå,
dom kostade ju bara 20 spänn så det är skitsamma om dom går sönder.Än så länge har dom hållt :)
Direkt när vi kom hem igår så fixade vi till oss lite och drog till Martin där också Anton,Pontus och
Kim va,+ flera som kom lite senare.Va väl trevligt den stunden vi var där,som inte var så länge.
Va hemma vid tolv igen.
Vet inte va jag o min käre vän ska hitta på idag,Maja är ju ensam hemma så det kanske bara blir
att vi sitter hos henne o chillar.Vi får väl se,nu ska jag ner o hänga upp mina nytvättade linnen
sen kommer mamma hem och färgar håret på mig,kanske slänger upp en bild lite senare,om det
går att visa sig..hehe,höörs hej ;)
Lite bilder från skolavslutningen 2010

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback