garvade läppen av oss...

HejHej

Uppdaterade ingenting igår,hade helt enkelt ingenting att skriva.Va hemma hela dagen och tog det lugnt.
Vid tio kom Alva hit,käkade upp alla mina mandisar och kollade på saw 5 ? tror jag det va iallafall.Har ingen
koll alls på saw filmerna eftersom jag inte kollar på dom,bara äckliga o vidriga.Men igår ville Alva se den så jag
var lite snäll och kollade jag med.Klockan var runt ett när filmen slutade,sen satt vi uppe till fyra !? Tror jag aldrig
har skrattat så mycket under tre timmar,för vi skrattade åt precis allt..! Måste varit riktigt trötta..Idag gick vi upp
pigga som fan vid halv elva,elleeer ? naee,inte direkt.Men Alva va tvungen att åka hem så vi hade inget val.
Kunde inte somna om efter det så satte mig och kollade nån film med pappa.Nu väntar jag på att han ska
komma hem,ska till gränby och köpa det sista tills imorgon.Sen blir det en hemmakväll med familjen,äta pizza
o hare bra.
Nu ska jag kila iväg till köket och ta en macka,har inte ätit nått ju.Hör av mig senare annars nästa år ;)
Gott nytt puss kram babes.
söt tjej


haha, alva ser lite stoor ut ? :O

har hon käkat för många mandariner elr? :O:O:O



btw, tagga! nu, taggili tagg

2010-12-31 | 13:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback