Hotell Bilder

Tjenamors !
Har inga bilder sen vi spang i form loppet, men kör på med några från hotellet :)


En bild som togs när vi kom fram.Hotellet låg i Kista galleria !


Mitt och Fannys sovrum


Muppisbildis på mig..och en vit prick också,fin huh ?


På kvällen blev det chill med morsorna vid köksbordet ;)


Någon bild innan vi gick ner och kollade i gallerian idag.Jag och Mamma stannade inte så länge eftersom
vi hade tider att passa.Men fick iallafall med mig ett billigt linne från gina,ehehe.Igårkväll käkade vi där i
gallerian också.Jag och Fannii käkade gott från tacobar,glömde ta med mig kameran då men det får gå
bra med lite tråkiga hotell bilder bara.Sen imorse åt vi frukost på någon resturang också,gotteligott.
Nu har jag kommit hem till ljuva hem,fast det var skönt att bo på hotell med men ni vet hur de brukar låta..
Borta bra men hemma bäst ! Har suttit och kollat på Sex and the city 2 precis,åh jag typ älskar filmerna.
Nu kör vi på med ännu en film,Karate Kid.Det sägs att den är bra så hoppas på det nurå.Blir inget mer
inlägg sen heller för ikväll ska jag lägga mig tidigt.Så vi kan ju redan säga vadå.... ? Jo godnatt ! :)




 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback