Hey mr cowboy,kom hit och rädda mig,hey mr cowboy var e du !?!?!?!?

Är så grymt på bra på att komma på passande rubriker,visst !? Naaa skulle inte tro de va.
Så därför fick det blir en mening ur någon barnlåt som jag truddelutta lite på tidigare idag..

Har typ inte gjort nått på hela dagen.Vaknade vid 12,gick upp och åt frulle/lunch.Satt och
kollade på Lilla Sjöjungfrun och Alladin,varför vet jag inte.Men det kom upp på tvn och då
blev det bara så..haha.Sen skulle jag ut och springa men det gick inte för jag hade inga
sånna skor här,skiiiiitdå.Sen vare bara degtajm framför datorn tills nio för då gick jag och
mötte Pl och Anton vid tåget.Vi typ gjorde ingenting typ.Typtyptyp satt och chillerillade vid
dagis tills några moppetöntar kom dit,till lilla holma liksom.Stog med dom ett tag,och tillslut
blev det österby moppepojkar vs vattholma moppepojkar,muppigt men kul,ehehe..
Vid halv tolv åkte dom jag var med hem igen,och jag gick hem,helt lonley i det mörka.
Nu tänkte jag slå på Sex and the city 2 och efter de blir de sängen för att orka gå upp och
ta halv två tåget till stan imorgon.Sen vidare till stockholm,springa formloppet med mamma,
Fanny och hennes mamma och efter de bo på hotell.Får se om jag hinner skriva imorgon innan
jag åker,annars hör jag av mig på torsdag eller nått ! Men nu blir de filmtajm,godnatt på alla
som sitter och läser mina muppiga inlägg :)♥


weeeeei,innan jag traskade ut




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback