eldfesten är slut för i år,och jag är hemma i holmiiis

Tjenaretjenare !

Ett bra tag sen nu va ? Eller nej,lag upp den där outfitbilden i fredags som var så otroligt fin,elleeer ?
Tänkte skriva om eldfesten och lite allt möjligt,fick blogglust och behöver skriva av mig lite så kör på
de.Eldfesten firades tillsammans med mina favoriter,Maja Fanny och Alva.Iallafall i lördags då vi trallade
iväg till simbadet där eldfesten är,träffade massa gött fölk och hade riktigt jävla kul,de bara blev så,helt
utan planer ! Vi var några stycken som gick hem till Oskar ett tag också,sen tillbaka igen och raka vägen
in i disco tältet.Regnet bara öste ner men kul hade vi ändå.Efter eldfesten drog jag,Fanny,Anton och Pontus
hem till mig.Satt och pratade och garvade tills klockan fem på natten,chillerill va.Sen kom Alva hem också,
det var hon tvungen till eftersom hon och Fanny skulle slagga hos mig.Igår var de också eldfest,fast utan Fanny
dåra.Vi gick dit och kollade när alla åkte karuseller som tog dö på folk,kollade på fackelsimmet,vattenshowen
och eldhoppen.Och fyverkerierna får vi ju inte glömma,poff pang orangutang och sen var eldfesten slut för i år.
Så när de slutade åkte Alva hem.Jag och Maja for upp till gamla skolan där alla "moppepojkar" var.Umgicks med
dom fram tills halv två sen hem och hoppa ner i sängen.Ingen sovmorgon idag eftersom vi skulle upp till simbadet och jobba lite,fast vi stannade bara en kortis stund eftersom vi tröttnade ganska fort.Jag gick hem till mig och kollade på Peter Pan..vilken tönt jag är va ? Fast den är iaf inte tecknad ! :) Nu är jag hemma i vattholma hos
mig älskade far.Blev riktigt glad när jag kom hem och fick se den gröna adidas tröjan ligga på min säng.
Har stått och testat den i affären för inte så länge sen när pappa var med,och nu så har han köpt den till mig,tack ! Mjaaa,just nu sitter jag och äter en banana och är trött på vädret,vill inte att skolan ska börja
om någon vecka heller,usch fy och bläääää på det ! Men har haft ett grymt bra sommarlov med alla mina fina vänner,tack alla ♥ Nu ska jag ta och packa ut det sista ur väskan,sen kanske de blir en springtur om inte vädret
är allt för dåligt.Vi kör på med två bilder också ! 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bästa låtarna just nu



tack själv bästiiis :) <3

2010-08-10 | 11:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback