ehhhhaaaah

Skepp o Hoj !
Har suttit och vridit och vänt på alla bilder,så det är iallafall klart.Sen skulle jag lägga upp massa på facebook..
Det började bra men sen ville det inte funka efter 15 bilder,hade markerat minst hundra bilder och sen gick det inte.Då gjorde jag om det,markerade allihop,men det funkade fortfarande inte.Nu går det att ladda upp 5 i taget
men klockan börjar bli mycket så pallar inte hålla på med det nu,får ta det imorrn istället,så berättar allt då med.
Gud så bra jag beskriver,alla förstår säkert precis vad jag menar ! eller.. ? Men aaah,hörs imorgon efter plugget.
Godnattkraaam dåå.

Juste,tack Maja för att du gjort om bloggen åt mig,du är bäst älskade vän ♥  


En liten bild medans iallafall,Jag Eve Oscar Cecilia Felicia och Alida :) massagetajm !


 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback