svart ↔ vitt

Blommor



Knaskorvar







___________________________________________________________________________________


HOJ HOJ !

Har inte hänt mycket alls idag.Vaknade vid elva,gick upp och packade ur mina väskor som var proppade
med kläder.Så nu ligger allt fint i garderoben,höhö.Sen käkade jag frulle och satte mig vid datorn o kollade
en massa bloggar.Och ja,nu för en stund sen kollade jag och papi på Män som hatar kvinnor,synd att Stieg
Larsson som gjort dessa filmer dog,hade vart kul me fler eftersom dom är rätt bra.Och nu precis har jag
varit ute och fotat lite,va ju ett tag sen sist.Har massvis me bilder på syster och hennes vän när dom busar
men fick räcka med fyra pics.Men nu ska jag laga mat,får se va jag hittar på.Hör av mig senare igen,tjao !



Är det blåsippor ? :O <3

2010-04-07 | 23:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback