sämst uppdatering

Hellu !

Nu har jag kommit hem till vattholma igen.Åkte ju till Maja igår,gjorde inte sådär jätte mycket.
Men de va kul ändå ! Emelie,Sofia,Fredrik och nån Viktor kom till oss.Vi satt mest och chillade
framför tvn,haha.Men lite pingvindans fick vi ju också se,ellerhur Emelie ? Knastjej på hög nivå !
Men idag är en ny dag,och min farsan balo fyller 40 bast,grattis gubbe ;)
Har inte gjort speciellt mycket,hjälpt pappa me lite saker och städat rummet.Nu är huset fyllt med
people,de flesta är fulla och mer folk kommer säkert senare.Joakim kommer snart,kul me lite säll-
skap,höhö.

Men nu skiter jag i bloggen,för kvällen iallafall.
Hör av mig när jag orkar,kraam !


Hoppas att du haft en bra dag faaari !










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback