dresscodes

 
jag igår                                                    jag idag

Kanske inte så kul att veta,men va ska jag skriva då..? Hittar inte på nått kul.
Men jag får väl köra på de gamla vanliga.Började med att åka till skolan,fick
håltimme på sista lektionen så jag slutade 12.15,nice.Drog till vattholma,solade
ute i nån timme.Så nu har jag fått lite färg,goodie.Sen tog jag tåget in till stan,
mötte upp mamma och gick till darkwell och fixade.Sen träffa alva o alla andra.
Och slutligen lite dans,men street den här gången.. Fast de gick fint det med.
Men nu vart klockan mycket,orkar inte skriva så mycket mer.Eller de finns inte
något mer att skriva heller,så vi kör på en godnatti så hörs vi imorrn istället !





snyggish tove ;)

2010-04-15 | 16:33:04

snyggish tove ;)

2010-04-15 | 16:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback