blir de aldrig sommar eller ?

Hej !
Stannade hemma idag.Lite förkyld och ont i halsen efter att gått i snövädret igårkväll.Med ett linne,
kortärmad tröja,tights och en skinnjacka över..brrr ! Så nu sitter jag hemma,deppar som fan över
den här skiten som hänger i luften och ligger på backen,fyfan..Är de inte nog med snö nu !? uschii..
Känns som att jag har klagat otroligt mycket över snön hehe,men är så otroligt less på skiten nu.
Och de tror jag att dom flesta är ?

Men nu måste jag sätta mig och plugga,eller om jag ska testa lite kläder tillsammans med jeansjackan ?
Isåfall kommer de kanske lite bilder på de sen.Men ska iallafall inte skriva nått mer nu så hejpa !
 


hata snön,jaja!

2010-04-22 | 15:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback