nyår !

Snart är de nyår,de vill säga på torsdag.
De känns så skönt för jag vet va jag ska göra och va jag ska ha för kläder.
De brukar ju vara så att man får panik för att man inte vet va man ska ha på sig,
iallfall för mig.Men igår va jag till gränby och då hittade jag två söta kjolar från JC.
En svart och en färgglad,249 :- /styck.Så nu är jag snart pank.Jag köpte också två
vita baslinnen från gina,49:- / styck på rean.Sen också läppbalsam,som jag önskade
mig i julklapp men inte fick..
Men iallafall så ska jag ha ett baslinne tillsammans me den färgglada kjolen.Iallfall på
kvällen då jag ska hem till Maja och käka me hennes familj och vänner till dom.Senare
på kvällen drar vi nog ut och umgås me vänner.
På dagen ska jag vara i vattholma och kolla på mopperace me pappa och Hanna.
Så de blir nog ett bra firande till en nytt bra år ;)

Imorgonbitti vid halv åtta tiden åker jag til stockholm.Ska me pappa och köpa nått och
sen ska jag kanske kolla på en kamera,vi får väl se.Kommer hem på förmiddagen iallfall.
Så hörs nog då !
Hare bra,kraam :)












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback