ny design

Hejsanhoppsan !
Va sägs om min nya design och bakrund ?
Som ni ser så vart de aldrig en svart bakrund men den här
är ju också lite mörkare så de får funka.Headern är nått jag
slängde ihop och sen så fick de bli som de blev.
Den får också funka för ett tag !

Idag fick jag veta två betyg till,so och svenska.
Vg på båda så jag är väl nöjd :)
Vi har inga läxor idag heller,lärarna måste ha blivit senila eller nått
och glömt att ge oss läxor.Eller kan de vara så att dom är lite snälla
för att de inte är så många dagar kvar till jullovet ? Vem vet..
Idag fick vi också se vilka som skulle börja i våran klass.
Kommer inte ihåg om jag berättade de men dom ska splittra en klass
så dom får mera pengar.Dom splittare 8e och vi får fyra killar till våran
klass.De kommer typ bli kaus i vårat klassrum men va hade dom väntat
sig liksom.När de för vissa lärare redan är stökigt och hur blir de nu me
fyra nya busfrön ? ;) haha a de får vi väl se.
Aja ska kolla film eller nått nu,
ciao !






vg, det är bra det ! :D

2009-12-17 | 18:01:45

sv; ohja mycket mycket gott! ;)



tummen upp för designen :D

2009-12-17 | 18:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback