mysig morgon

Godmorgon !
De blir inge skola idag heller.Har fortfarande ont i halsen så bättre att
jag stannar hemma och vilar idag.Men då fan ska jag vara frisk imorgon !
Vi har prov imorgon så skulle vilja göra de då istället för nästa vecka.
Hoppas att vi inte måste jobba så mycket sista veckan nu och dom två dagarna
nästa vecka.Hällre pyssel och sånt..
Men imorse så gick jag ändå upp och väckte lillasyster och fick se till satt hon
kom iväg till skolan.För de har hon inte lärt sig än -.-
Men jag gick me henne en bit och knäppte lite kort på den mysiga snön som har kommit.
Äntligen kommer de lite som förhoppningsvis ligger kvar,iallafall några dagar tycker jag.
Man kan verkligen säga att under snön gömmer sig den "bus" hala isen.
Jag höll på o bryta benen när jag kom ut på vägen,men jag stog iallfall på benen haha.
Men vänta ni bara,lovar att de kommer komma upp någonting om att jag halkat eller
liknande.Jag som är så klantig hehe..
Hoppas på lite mer snö och att de ligger kvar så blir de en perfekt vinter.
Då kan jag börja åka scooter också,fun fun fun !
Om nio dagar så är de julafton som alla barn går och längtar till,eller dom flesta tror jag.
Vem vill inte ha julklappar liksom ? ;)  Men de ska bli super mysigt me jul och allt.

Va väl de jag tänkte skriva.Annars händer de inte så mycket idag.
Vila,kolla på filmer och plugga.Jag har riktiga chill kläder på mig också.
Långkalsonger,raggsockor,tjocktröja och mössa.Sånna kläder man går
med här hemma när man är lite sjuk.
Juste,kollade på alla bilder jag knäppte nyss och så hittade jag nått lite konstigt.
Kolla här :


Jag har gjort en kvadrat runt en sak där.Och jag förstår inte hur de där
har kunnat kommit dit.För de som är där är ju kaklet i vårat kök men
de kan ju inte på nått sätt synas ut dit.Knaaasigt !
Jag står liksom i fönster och knäpper ut ;S





haha, va glad att du stog på benen! ;)

det gjorde inte jag, ramlande utan för matsalen idag xD

2009-12-15 | 17:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback