god jul !

Godmorgon och god jul på er alla !
Har precis ätit gröt och ställt upp granen me syster,farbror och Hanna.
Har fått öpnnat en julklapp också.Fick lite krokar som jag ska ha på mitt rum.
Och i år får jag största julklappen i det här huset haha.Ligger en två meter lång
och en halv meter bred julklapp på bordet där de står,god jul Tove önskar pappa.
Och jag tror att de är en spegel som jag vill ha från ikea,hoppas på de iallfall.
Har fått krokar och antaglien en spegel så nu är nästan bara soffan som fattas.
Sen är rummet klart.
Aja,ska väl umgås lite me familjen nu men jag hör av mig senare.
Och jag som skrev att jag inte skulle skriva så mycket för jag trodde att vi skulle
på race idag men så vart de inte för de är tydligen på nyår haha.
Så lite text inlägg blir de också !
Ha en bra julafton och glöm inte bort kalle anka o de klockan tre !
Lika bra varenda år haha ;)

syster får stå för bilden :)



Söt tjej!

2009-12-30 | 10:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback