en dag i skolan avklarad

HejHej !
Nu är jag hemma från skolan.Eller,kom hem för ett tag sen men nu så
satte jag mig här.Iallafall så gick de bra idag,hoppas att de gick bra på
provet med ! Vi hade ju matte prov,fick veta a -delen där jag fick 18/20.
Kommer inte gå lika bra på b-delen för den va lite svårare och jag hoppade
över ett tal som jag nu kom på hur man ska göra,men skit i de.
Fick veta va jag har för betyg i hk och matte också.Vg i hk och ett starkt G
i idrott.Måste bara ta för mig lite mera för att nå Vg.
Nu vet jag inte riktigt va jag ska göra,har inte några läxor heller,skönt !
De är inte så ofta man slippe läxor..
Men aja,hittar väl på nått.
Hörs kanske senare ikväll,hejpaaaa !





toveee är duktig :D

2009-12-16 | 19:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback