Kört nybilen, jorråå


Var till Storvreta och handlade med pappa för ett tag sen, och jag övningskörde hem i den
här skönheten. Lite läskigt är det, och väldigt annourlunda att köra en så ny bil, men det gick bra !
 
Efter det lagade jag tacos till mig själv eftersom ingen annan var hemma, så jäkla gott ! Maaatkoma.
Sitter och försöker skriva min tidningsartikel just nu, men alltid så svårt att komma igång så funderar
på att släpa med datorn till svenskan imorrn, hehe.
 
Har två sköna skoldagar framför mig iallafall, slutar ett imorrn och tolv på fredag, lovely !
Vet inte vad som händer i helgen, förutom att jag är hundvakt och kommer vara i Österby.
Är ju kulturnatten, men har varit in flera år och har aldrig varit speciellt kul.. aja får se hur det blir.
 
Nu ska jag nog krypa ner i sängen och kolla på film !
Hörs snart igen, herrrååoåoåå :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback