Ny Design

Som ni ser så jag har fixat en ny design, men allt är inte klart än. Ska be min kära vän göra en
header och sen finns det massa smågrejer att fixa också, det jobbiga är att jag inte är så jävla
bra på sånt. Men har lyckats ganska bra hitills iallfall ;)
 
Imorse var jag upp tidigt, även fast jag har lov.. Men jag hade tandläkartid i Storvreta, sen blev
det lite jobb i Österby och efter det tog jag bussen tillbaka till Vattis. Sen dess har jag suttit och
redigerat bilder och gjort om designen, men nu får det räcka för idag. Svintrött tjej så ja lär slagga.
Skriver nog imorgon igen, eller jag hade tänkt det iallafall haha. Natttiii ZzZzZzZZzz


Janet Leon – Heartstrings



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback