Hejjjjjjjjjjjj

Har varit dåligt med inlägg nu de senaste dagarna, men öppnade knappt min dator på hela helgen.
På fredagen kollade Maja, Kim, Douglas och jag film hos Kim. Och på lördagen var jag och Erica
hos Kim ett tag med han, Fredrik och Pl. Gjorde inte så mycket mer, kunde ju ha varit lite roligare.
Men nästa helg blir nog riktigt skön, familjen åker bort, så jag och Jossan får huset för oss själva !
 
Har förbannat jävla ont i hela kroppen också, igår hade jag både idrott och boxercise, och sen hade
vi löptest på idrotten idag.. Men nu efteråt så känns det skönt ! Kanske blir lite träning på onsdag med
om Maja kryat på sig.
 
Nu då ? Hoppas att Maja vill ses på en kopp snart, sen kanske jag ska övningsköra idag också.
Körde ca 7mil igår, till kallerö (forsmark) och tillbaka, yey ! Men ska hitt på nå nu, hööörs, heeej :)
 
Min kära syster och jag i somras !
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback