Get Rich or Die Tryin '

Helg, skönt, soft, men vädret kan ju fara och flänga långt åt helvete..
Igår var jag och Maja hem till Fredrik och kollade film med han och Pl,
kollade på Get Rich or Die Tryin som handlar om 50 Cents liv, hur bra
som helst, rekomenderas !
 
Idag då ? Har inte en aning om va jag ska göra, Maja ska in på bio så
ska tvinga med mig Erica på nått kul, sen kommer väl Maja så småning om !
 
Tror inte jag berättat att min stackars syster har brytit benet, så nu hoppar
hon runt på kryckor och ska göra det i 6 veckor, hon är redan less, stackarna.
Men skönt för henne att sommarn är slut iallafall, inte så kul att ha gips när det
är varmt ute, I guess.
 
Men nu ska jag hoppa ner i badet och ta hand om mig själv lite, fiiiiint.
Hörs, Ciao.
 
50 Cent – In Da Club
50 Cent – New Day
50 Cent – Down On Me
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback