Bugar och bockar för en bra helg med härliga vänner !

Då var helgen över, tråkigt.. Men kul hade jag, o de tackar jag mina underbara vänner för !
Nu längtar jag tills nästa helg, haha, just för att jag sitter och poppar skön jävla musik för mig
själv, hehhe, mupp.
 
Imorgon åker jag till papi, känns som att det var evigheter sen jag var där. Det kanske det var
också..? Kul o träffa han såklart, men jobbigt att gå upp så tidigt. Har iallafall sovmorgon på
onsdag så det känns helt okej ändå !
 
Tänkte slänga upp ett par låtar, sen lär jag fortsätta plugga på samhällsekonomin -.-
Aja, hööörs :)
 
Asaf Avidan & the Mojos – One Day / Reckoning Song (Wankelmut Remix) - Radio Edit
Alex Gaudino – I Don't Wanna Dance feat. Taboo - Radio Edit
R.I.O – Party Shaker feat. Nicco - Video Edit
Admiral P – Kallenavn
Michael Calfan – Resurrection - Axwell's Recut Radio Edit
Admiral P – Snakke litt
Swedish House Mafia – Don't You Worry Child (Radio Edit) [feat. John Martin]
Zedd – Spectrum - Radio Mix
Admiral P – Gjør så godt du kan
Otto Knows – Million Voices
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback