Vad hände ?

Tjenaa, vet inte riktigt va som hände med mitt förra inlägg och varför det ser ut som det gör..
Men om det inte blir så med det här inlägget så får det vara ! (antar att det ser konstigt ut för er med).
 
Veckan gick fort, va faktist in till stan i torsdags och köpte tre av det grejer jag lag upp på bloggen i
onsdags, + lite till. Har spenderat mycket pengar på kläder nu det senaste veckorna, och vill bara
handla ännu mer. Men nej, måste försöka spara de få tusenlappar jag har kvar från sommarjobbet
nu..
 
Imorgon är det ny vecka, nya tag. Skola på dagen, och förhoppningsvis boxercise på kvällen.
Var förresten på medelgympa eller va det hette i torsdags, nån slags styrketräning. Va ritkigt kul
så blir nog att gå på torsdag igen ! Ska försöka få in så mycket träning som möjligt i veckorna nu,
jag skaaaaaaa ner några kilo och skaffa mig en lite vältränad kropp, nått som är säkert !
 
Men jaja, slänger upp en bild från förfesten igår sen säger jag godnatt :)
 
Jag, Maja, Erica, Josefin, Tove och Emma :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback