The time ran away '

Oj, va hände, var hela två veckor sen jag bloggade sist.. Men så går det när inte tiden räcker till.
Mycket uppgifter och prov i skolan så går ju åt mycket tid till plugg.
 
Spenderade iallafall nästan hela helgen hemma hos Kim med bra vänner, hade det fint som fan.
I fredags tog mamma, syster och jag en tur till thuns, övningskörde dit, brände 1500 och sen
övningskörde hem. I lördags var jag och Maja på efterfesten för eldfesten en sväng, åt god mat,
skrattade åt framträdanden och hade riktigt kul, nästan så vi skulle stannat hela kvällen.
Men vi hade det bra hos Kimsan med ! Spenderade nog torsdag fredag -och lördagkväll hos han.
 
På lördag blir det 20års-fest i ladan, om man kommer med på listan, får se, hoppas !
Skulle behöva åka in till stan med och köpa skor och jacka, får bli på fredag maybee.
 
Aja, nu ska kika runt på lite bloggar, ligger efter.. Sen måste jag plugga lite, sen blir det att kolla
på de program som jag missat det senaste dagarna hehe.
Ska försöka uppdatera lite oftare, kanske till och med blir ett till inlägg lite senare ;)
Hej sålänge !
 
Maja, Sven-Olof och jag i lördags !
 
Kass bild, men dom hade iallafall gjort ånghammarn lite stilig !
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback