Skön vecka i skolan '

Måndag - en 40minuters lektion (då åker man inte dit, iallafall inte från vattis).
Tisdag -  8.45-15.30 
Onsdag - Lediga
Torsag - 8.45-13.00
Fredag - lediga
 
Ja, jag klagar inte. :) 
Hela veckan kommer iof bli riktigt jävla awesome, på fredag är det fest i andersbo som gäller ,
på lördag blir det middag hos mormor med släkten, och på söndag drar jag utomlands !
Så jag klagar verkligen inte.
 
Håller just nu på att börja testa kläder och kolla va jag ska packa med mig till alanya, svårt..
När det gäller linnen/blusar så är jag nog tvungen att prioritera, just nu ligger 12 överdelar i
resväskan haha.. räcker om man tar med en överdel för varje dag, så ja detta blir jobbigt.
Måste ju räkna med att det ska få plats lite mer saker i väskan på hemvägen. ;)
 
Nu tänkte jag krypa ner i sängen och kolla på underbart är kort, sen sova. Har ju hela
morgondagen på mig att lösa mina problem, funderar på att åka in till stan också och kolla
om det finns en bikini. Trodde det var omöjligt att få tag på en i stan nu, men syster kom hem
med en ganska snygg här om dagen som hon bara gett några kronor för !
Annars får det inhandlas i alanya ! Jaja, kanske bloggar mer imorgon, nu ska dejta sängen,
natti natti. :)
 
 
Bjuder på två otroligt vackra bilder på mig och Fanny :)))
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback