-

Tjaaa, vet att jag verkligen suger på att vara effektiv med inlägg och allt va det kan vara här i
min lilla blogg. Men det är mycket som går före bloggen haha, eller nästan allt rättare sagt !
Så därför slänger jag in ett inlägg lite då och då när jag får tid ;)
 
Helgen spenderades med massa bra människor, fast det gör ju nästan alla mina helger, jag har ju
så otroligt fina personer runt omkring mig, och det är jag sååååå glad över :)
Men iallfall, i fredags kollade vi på dom två nyaste Johan Falk-filmerna hos maja, hon, Erica,
Pl, Fredrik och jag. I lördags var vi bjudna till Mickis på middag, så då firade vi att hon fyller 18 år
idag, så stort grattis till henne idag, och på fredag blir det ännu mer firande i folkan, grymt sa grisen !
Måste nog ta en tripp till stan nån dag och försöka hitta nått snyggt att ha på mig, heheh :D
Så glad över att få träffa Fanny i helgen också, och på lördag blir det halloweenmiddag här hemma,
så jag har ännu en bra helg att se fram emot !
 
Men nej, har inte tid att sitta här. Måste byta om och åka köra ett boxercisepass med mamma !
Bjuder på en bild på mig själv :)
 
 
 
 


BLOGGGAAAAAAAAAAAAA

2012-11-23 | 13:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback