love ~ life

Verkade som att ingen nappade på min kavajsing ? Satan i gatan..Får slänga ut den på tradera eller nått
liknande istället !
Annars, livet leker.Vädret är kanoners, låg och brassa i solen i nån timme eller två idag, lite färg fick ja nog.
Sen har jag varit ute och chillat med mina härliga vänner ! Ja ni hör ju så bra man har det.I helgen snackas
det om en tripp till öregrund ? Får se hur det blir med det, busstiderna hem är ju inte dom bästa.

Tiden går så sjukt snabbt nu, bara två veckor kvar i skolan.Blev klar med alla nationella prov idag också vilket
är superskönt.Dessutom har jag sovmorgon alla tre dagarna som är kvar den här veckan, me like !
Men även fast jag börjar 12.10 imorrn så lär jag sova snart, får blogga mer en annan dag.

Skön låt på det här sen säger vi godnatt !

Madonna – Madonna vs. Avicii – Girl Gone Wild - AVICII's UMF Mix





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback