Heydääär

För andra gången passar jag på att blogga medans färgbomben är i, har ansiktsmask också hehe.
Tar han lite om kroppen såhär på kvällskvisten, skönt !

Aa, har väl inte så mycket att skriva egentligen.Va till stan för några dagar sen och inhandlade
lite nytt, kommer nog bilder.Sen har jag fått hem avslutningsklänningen också, blev lite panik
eftersom det är ungefär en vecka kvar tills vi slutar skolan.Eller ja, jag har bara 4 skoldagar kvar
+ avslutning.Från och med imorgon är jag ledig fram tills på torsdag vilket känns underbart.
Hoppas att det blir bra väder de dagarna bara så man kan sola lite.Och framförallt att det blir
bra väder på kusinens student som vi firar på tisdag !

Men som sagt, skola imorrn så lär sova nu.
Lägger upp två bilder med,sen får vi se när jag har tid att skriva nästa gång, natti natti :)

 
Virkat linne från veromoda, och klänningen är beställd från nelly.
Sen köpte jag två linnen till,skor,smink,strumpor,body butter m.m


Snygging !

2012-06-01 | 10:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback