Wonderful ahyaya

Hejjj
De sista dagarna på praktiken gick som vanligt (as bra), i fredags var det min sista
dag så då bjöd jag på gräddtårta till fikat,sen blev det en sväng i solariumet innan
jag lämnade praktiken.Kommer antagligen tillbaka till sommaren igen :)

Ah,i fredags var jag o min family bjudna på mat hos Maria,Jocke och tjejerna så var
med hem till dom och åt.Träffade också lilla Alva för första gången,hur söt som helst !
Sen tog jag sju bussen med Kim och Niclas hem till mig i vattholma.Efter ett tag kom
även Maja och hängde med oss.Va tillbaka i österby igår igen,va hundvakt med Maja
en stund på dagen.Sen på kvällen hamnade vi hemma hos Mikaela och spenderade
kvällen där med en massa härligt folk !
Tror jag har lite bilder på mobilen från de senaste dagarna,men får lägga upp dom
senare eller nån annan dag.Måste fortsätta plugga nu om jag ska hinna bli klar med
allt tills imorgon..

Måste bara tillägga att vädret är så jävla underbart,satt ute hela förmiddagen och
läste och drack milkshake,wonderfullllll :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback