Världens bästa mamma 42 barre

Grattis mamsen :)♥






Som sagt så var jag ledig idag,Maja var också hemma idag så har hängt med henne nästan hela
dagen.Fikat två gånger,kollat tv,varit upp till affären och köpt blommor till mamma och sen avslutade
vi med smörgåstårta och en tredje fika hos mig med familjen !
Min hals blir inte bättre heller,snarare tvärt om..Men måste ändå försöka gå till praktiken imorgon,
har ju bara tre dagar kvar nu,och dessutom känns det som att jag inte varit där på evigheter..
Känns som att jag kommer bli idiotförklarad när folk kommer se mina miner när jag sväljer,haha :P
Jaja,ska lägga mig i sängen,tar med mig datorn så kanske blir nått ner inlägg :)
Hejjj sålängee



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback