Söndagsångest efter en riktigt bra vecka, buhu..

HejHej :)
Det här var min sista lediga vecka innan jag börjar jobba, när jag jobbat klart har jag bara en
eller två veckor kvar av mitt sommarlov.. Kan iallafall säga att jag är jäävligt nervös inför imorgon,
alltid rädd för nya grejer.Men att sommarjobba på ett gruppboende blir säkert jättekul när jag börjat
vänja mig vid alla osv !
 
Den här veckan har iallfall varit kalasbraaaa :) Har varit ute på äventyr med Maja på moppen och
gjort saker som bara vi får för oss haha..Har även varit ut till Ericas stuga med henne,hennes mamma
och Maja som var riktigt chill.Åt och drack massa gott, och vi badade faktist två gånger, helt otroligt..
I fredags tog jag och syrran bussen in till stan och mötte upp pappa.Åt kinamat och sen blev det lite
shopping på det, sen på kvällen var vi hos Erica, drack några cider innan vi gick till lokalfesten brevid
henne.Kom hem halv fyra på natten/morgonen och kl halv åtta i lördags var det dags att gå upp för att
åka till norrskedika.Sålde grejer åt Majas föräldrar och tjänade ihop 650kr, precis vad jag behövde !
På kvällen gick vi till Therese på fest, dansade o hade kul med mina tjejer :)
 
Idag är jag helt slut, men ska ändå gå ut och träffa Erica en sväng innan jag måste hem och sova.
Kunde börja 9 imorgon eftersom det är min första dag där på gruppboendet, skönt ! Ska gå ner
och fixa min matlåda nu när jag ändå kom på att det måste göras.Kanske hör av mig imorgon, efter
min första dag på sommarjobbet, vet nästan själv vad som kommer skrivas.. hehe
Aja, tjing !
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback