Skepp o hojjj

Inatt kom jag hem efter att ha varit med ett härligt gäng på kryssning och grönalund, hade superkul !
Kryssningen var klart bäst, drack goda drinkar och dansade hela kvällen/natten.Sen åt man ju massa
god mat också :) Och efter kryssningen så var vi som sagt till grönan, va proppat med folk eftersom
det var sommarkrysset så man orkade inte åka lika mycket som man brukar, va väl ca 40 minuters
kö på det mesta..Lessnade runt nio och ville hem, dels för att jag ramlade o hade/har ont i mitt knä -.-
Men tack till er som var med den här helgen och gjorde den så bra :D
 
Måste också säga att mitt sommarjobb var inte alls lika farligt som jag trodde i måndags morse hehe..
Hade lite panik då, och på vägen dit ville jag nästan vända haha..Men som tur var så gick jag dit och
det är faktist kul, första veckan har gått hur bra som helst :)
 
Nu ska jag tvätta av min ansiktsmask och sen hjälpa mamma med maten !
Får se när jag har tid att blogga nästa gång, hare bra hejjjjj :)


Så jääävla nice de va asså! :)<33

2012-07-16 | 00:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback