Hej söndagsångesten..

Söndagar kan ibland vara det värsta som finns.. spyr av att behöva gå tillbaka till verkligheten
imorgon och åka till skolan.. Men nu är det ju faktist inte långt kvar tills det är lov, bara två veckor!
Att det är julafton om bara 15 dagar och nyår om 22 dagar känns ju lite konstigt, men jo tiden går
nått sjukt fort! 
Och på tal om nyår, imorgon hoppas jag att min klänning kommer, och att den sitter bra. Isåfall är det
bara skor kvar haha :) Sen är jag redo, bara tuta och köra!
 
Måste ju säga att ul har möblerat om tidtabellerna nått sjukt jävla fel också.. dom nya tiderna för 823an
får mig att bli braaa less, samt dom nya tiderna för upptåget.. men det finns väl inte mycket jag kan göra
åt det. Bara att stå ute och frysa på mornarna när jag är hos pappa, uuunderbart.
Har iallafall fått spendera min helg med härliga vänner. I fredags drog jag och tjejerna till vattis o drack,
spelade kort och dansade. Vi hade sjukt kul, även fast det bara var vi och far min! :) Igår körde vi på en
filmkväll hos mig. Pontus och Jesper var med dom med. Sen spelade vi lite spel också, treevlans sö.
Men nu ska jag göra ett nytt försök på swefilmer, hoppas att det funkar för jag vill kika lite på Grey´s
innan jag somnar.. Så önska mig lycka till plz, ska försöka blogga lite mer också hehe, natttinatti! :)
 
Admiral P – Cover Me - Livet er så sweet - skön - som - fan
 
 
 
 


lycka till !!!

2012-12-10 | 10:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback