Hallååå,

ja, får tacka mina fina vänner Kim och Pontus som skrev ett så fint inlägg igår !
Gav ju mig lite fler läsare också, man kanske ska låna ut bloggen till dom lite då och då
satt de håller i sig också..?
 
Iallafall, igår spenderade jag största delen av kvällen med Kim och Pontus, kollade film
och tog det lugnt bara. Idag har jag  varit hemma hela dagen och myst med familjen,
ätit gröt, satt upp granen och lite senare blir det uppesittarkväll också ! Så skönt att
slippa söndagsångesten :) Justja, är ju julfton imorrn, så blir att fira med mamma
på morgonen sen åker jag och systeryster till pappa och firar jul där, sådesåå.
Men nu ska jag kila ner och äta, fårse när jag har tid att skriva igen. GOD JUL :)
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback