Måste ju vara världens sämsta "bloggerska" ...

Tjääna, vet att jag är dålig på att uppdatera bloggen min, sorrysorry..
Känns som att det har hänt en hel del sen jag skrev sist, vilket det kanske har också, ehe.
 
11-12 vare fullt ös med brudarna på eldfesten, dansade i discotältet och gjorde massa annat
kul, sen har jag spenderat helgen i kallerö med kusinerna och igår var jag på Alvas dop !
Har också börjat övningskört lite smått så där och nu vill jag inte göra annat än att sitta bakom
ratten haha.
 
Idag kom jag hem till vattholma efter att ha varit i österby i tre veckor, skönt att få träffa pappa igen.
Har hunnit vara i stan en sväng, åt mat och handlade lite, sen har vi kikat på första avsnittet av ensam
mamma söker också, heheh.
Imorgon börjar skolan , känns faktist rätt okej, fast känns kanske inte lika okej att mitt alarm står på 06.00..
Satt om jag ska komma upp så lär jag väl sova nu, åtminstonde försöka (som kommer gå åt helvete) .
Ska försöka komma ihåg att blogga lite oftare, men vet inte när vi hörs nästa gång haha.. NattiNatti :)
 
Tre bilder sen båtveckan när ja var på tjejmiddag hos Fanny !
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback