YAYA









Tjena,har inte tid att blogga egentligen,har massa plugg som ska vara klart tills på tisdag ehe.
Men kan berätta att jag åkte till Maja i fredags,vi fixade oss och drog till Carl och spenderade kvällen/natten
där med härligt folk ! Sen igår hade vi lite tjejmiddag hemma hos mig jag,Maja,Fanny och Carro,efter det tog vi
bussen till Österby och va med massa grabbar hos Kim.Sen drog Fanny och Carro hem vid ett och jag o Maja gick
hem till Carl ett tag.Va hemma till två-halv tre nån gång.Och som vanligt kan jag säga att bilder får komma upp
senare ikväll eller nån annan dag.Måste börja plugga nu,helvete.Aja,lika bra jag börjar.. Herrråå!


2012-04-09 | 21:50:55

SNYGGGGG chey

2012-04-09 | 21:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback