söndag/måndag

Igår hängde Maja med mig hem till pappa i vattholma,kollade film och bara chillade gälet.
Idag sov vi till 12,sen vid tre kom vi på att vi skulle åka in till stan och dricka chailatte,
bara för att.Så vi duschade,fixade oss och tog tåget in.
Först gick vi runt och kollade lite,sen blev det då den efterlängtade chailatten inne på
waynes coffee,sen avslutade vi med en ciabatta med avakado och allt vare va på min
gamla praktikplats,as gott ! Nu har min vän åkt hem,så vet inte vad jag ska göra.
Lär inte kunna sova än iallafall,vände på dygnet lite i helgen eftersom vi somnade
klockan fem både i fredags och i lördags hehe..Men får väl slå på nån bra film så
kanske jag blir trött :) Får väl se när jag hör av mig igen,har aldrig tid att blogga hehe...
Aja,herråå !



hahahah snyggg ja e då xD

2012-04-03 | 14:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback