shoppa ? ja tack




Sitter och kollar på massa kläder,nästan så jag är tvungen att låta bli,är ju nästan
pank för tillfället..Känns som att man behöver köpa halsduk,vantar,mössa,jacka,
skor och a typ allt.Vet att mina föräldrar inte tycker samma men jo det är sant
mina kära päron :) Ska nog ringa till far min på en gång och bestämma en dag
som vi kan åka till thuns,sen får det uppsala när jag får studiebidrag också,kan inte
låta bli att göra av med mina money.Men aja,intressant inlägg för er,eller.
Ska sova nu,sen skola imorrn till 14.40 sen blir det en andra sväng till gymmet
för den här veckan,kanoners ! Nattti




Deepside Deejays – Hold You (Original Radio Edit) - Original Radio Edit

Flo Rida – Good Feeling


Åhhhh leopard !!!! Köpa på fredag,lätt! Ska handla upp alla pengar jag har fan...... Eller nja. Men bra sugen :ooooo

2011-09-14 | 22:44:19

Du vet väl att studiebidraget kommer den sista varje månad nu när du får studiebidrag?? Så det blir till att vänta ;-) Om inte farsan baloo pejar tidigare förstås. :-) Detär han som sköter överföringen nu vet du. Kram på dä

2011-09-16 | 13:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback