Imorgon är det min dag !

Fyller ju år om nån timme så bäst att jag går och dejtar kudden satt jag är
pigg hela dagen imorgon.Kan ju bara säga att jag har klippt mig idag,kort
som fan så tur att jag har mitt löshår hehe.Annars har jag bara varit med
Martin,först hos han,sen käkade vi på turken,efter det klippte jag mig innan
jag gick ner till killarna på unkan,sen kom pappa och joina oss haha !
Han och Martin spelade pingis,bra kul hah... Sen blev ett bad när jag kom
hem och räknade lite matte också.Men ska hoppa i säng nu,godnatt :)

Lägger in bilder från mobilen nu imorrn eller nån annan dag..
Får räcka med en skön låt så länge !
Simena – Cannabus 2011 (feat. Freddy Genius)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback