Fest

Ah,skulle berätta lite om helgen.
Började med att Maja sov här från torsdag till fredag,sen blev det ingen skola för våran
del i fredags.Så vi va hos mig i vattholma hela dagen,sen va vi till österby en snabbis och
efter det en sväng i stan.Sen åkte jag och Maja hem och lagade mat till oss,Alva,Fanny och
Matilde.Tjejerna kom och vi käkade och fixade oss tillsammans innan alla andra kom !
Sen blev det fest hos mange för hela slanten,riktigt lyckat ! Blev 12 pers som sov kvar,
men vi fick plats haha..Sex på morgonen blev det läggdags och sen gick vi upp nio,
trötta som as,men vi kom upp.Städade och greja,sen blev det kafferep när vi va klara haha.
Sen igår åkte jag till österby,va först på fest hos Martin och efter det hos Therese.
Tvärslockna i sängen runt två,och idag kom jag hem till vattholma halv ett.
Aa,så har väl min helg sett ut,bästa helgen på länge ! Nu blir de lite bilder,sen funderar jag
starkt på att gå och sova hehe...


Vackra Pontus får stå för första bilden haha..


Ladieees


Martin och Rasmus


Pontus,Niclas och Martin


Killarna dansa lite..


Killar och Alvis haha


Fresh


Niclas Alva och Johanna


Fredrik och Linus


Sötnosar


Martin och hans bedårande skinka + grabbar haha..


Kekke


Kim och Peter


Fredrik Rasmus och Martin



Affä och Peter äter glass,runt fyra på morgonen kanske..


Nyvakna grabbar






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback