igår och idag

Hejj,lite dålig uppdatering i know..Men hade fullt upp hela dagen igår så ska berätta varför jag inte bloggade.
Ah,var i skolan fram tills elva någonting.Sen åkte jag och några fler från klassen in till stan för att göra
ett glasverk eller va man kallar det.Va i nån liten verkstad och gjorde skålar.Sen tog jag och Eve
bussen hem och jag kom till Österby vid halv fyra.Maja mötte mig vid bussen och sen var vi ute ett tag
och körde moppe som galningar,haha.Vi hade så jäkla kul,gryyyymt.Sen var vi hem en snabbis o käka
och efter det ut igen.Först satte vi oss ute men det var för kallt så då fick det bli unkan istället.Va där tills
nio kanske.Sen hem,lag mig och badade och sen pluggade.Sen orkade jag inte blogga bara..

Idag har det varit rätt chill.Åkte till skolan som vanligt,va där tills halv tolv sen åkte jag hem.Egentligen hade
vi en lektion till men den skulle inte vara förns om tre timmar så jag drog,va ska man göra i skolan i tre timmar
liksom..Gick till Maja och alla en stund sen hem och dega framför lite filmer.Nu blir det käk sen lär jag plugga till prov.Kanske blir unkan en sväng också.Lägger upp två bilder sen igår med..


eve snygging och markus


min skål kommer att se ut som den där svart vita skålen,ballt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback