hoppsan hejsan

Såklart satt jag hemma hela kvällen igår...eller ? Nej det gjorde jag inte,tog halv åtta tåget till österby.
Maja möte upp mig vid bussen,sen kom killarna också.Eftersom det var så kallt så gick vi hem till mig
istället,som alltid annars nästan ? haha ;) Kollade på nån film,Juno tror jag den hette.Sen kirrade vi
bollen och latcha galet,haha skoja kan inte ens spela fotboll..men dom gjorde iallafall hehe.Har precis
duschat och snart åker jag in till stan och dansar med alva.Känns som att man saknar dansen så fort
man hör musik,men samtidigt så tycker ja alltid att det blir så jobbigt att sitta och åka in till stan på en
söndag,då vill man hellre ligga hemma och lata sig..Men jaja,får se till att vi tar dansen på en vardag
nästa år.Ska äta och fixa mig lite nu,hörs sen eller imorrn ! tjaaaarå

lägger upp några bilder sen i somras också  !

När vi hade picknick på gatan,haha




En kväll hos mig









treevligt ;D

2010-10-24 | 17:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback