seg tjej

Halåådär
Igår somnade jag strax före tolv,och idag är jag sjukt trött.Vet inte hur många gånger jag gäspade
på luciaträningen sista timmen,haha usch.När jag kom hem blev det soffan på en gång och kolla på
film med pappa.Vet inte va den hette,men kan säga att pitten var med och den var sjukt bra.Sen
gjorde vi ett ryck och drog till storvreta och handla vofflor som jag sedan gjorde när vi kom hem,så
har precis käkat,och nu är jag världens segaste.Badkaret väntar,orkar inte stå i en dusch just nu.
Sen vill jag sova,men måste läsa om andra världskriget,och packa upp mina kläder,jobbigt och trist
men jaaaa,okej.Vi hörs när jag orkar blogga igen,ciao bellas.


snyggt mitt hår va då,not



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback