stuffs


Lite nytt som köptes på stan idag.Hittade ballerina skor och sen ett vitt linne,så får ha de och chinosen på
konfirmationen.Orkar inte bry mig så mycket om va jag ska ha då,ska ju ändå ha kåpa över.Så de duger bra.
Lika bra att köpa kläder som jag kan använda flera gånger.Va inne på en klänning först men tror inte att jag
skulle använda den så mycket efter,onödigt att köpa en och använda den en gång liksom.. Så blev det med avslutningsklänningen jag hade förra året.Men fick också med mig två linnen till hem.Dom hade nått erbjudande på cubus,"ta tre och betala för två".Satt det ena blev gratis,nice.Men nu måste jag hoppa in i duschen.
Om jag hinner så skriver jag imorrn efter konfaträffen,ciao !



snyggt (Y)

2010-05-20 | 13:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback