det här får bli de sista för idag

Tyvär Maja,din lyckospark gav inte tillräckligt för att jag ska städa klart.
Så ingen bild på ett nystädat rum vart de.Men jaja,inte så kul ändå satt.
Imorgon är de fredag,en efterlängtad fredag efter första veckan i skolan.
Jag kommer att bo inne hos Maja hela helgen eftersom hon är ensam
hemma.Men datorn är med så kommer uppdatera bloggen lite då och då.
Dvs om jag hittar på nått att skriva !

Imorgon går vi halva dagen i skolan sen åker klassen till gränby ishall för
att åka skridskor till halv 12,tror jag.Sen hoppas jag att jag slutar så kommer
kanske hem lite tidigare imorgon me.Men nu ska jag ta av mig ishockeyhjälmen
och bädda ner mig i sängen istället,skönare så.
Hare fint,kram !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback