Fullt upp, livet leker

HejHej :)
Har haft fullt upp hela veckan.I början av veckan träffade jag en saknad Emelie och spenderade en kväll
med henne och Maja.Sen har det varit studentfirande och massa annat kul.Och helgen spenderades med
massa härligt folk,har haft det hur bra som helst, tack vare mina underbara vänner ! Ni är bäst ♥

Inatt blev det inte mycket till sömn så tänkte inte skriva så mycket mer.Har massa bilder från min kusins
student som jag tänkte lägga upp också, men det får blir en annan dag.Snart kommer jag ha mer tid till
att blogga, får sommarlov om två dagar, så underbart jävla skönt det ska bli !
Men imorgon ska jag till skolan lite snabbt för att få reda på lite betyg och fika med klassen, efter det drar
jag till stan med Maja och Erica för att fixa det sista innan skolavslutningen !

Men nu ska jag dejta kudden, hööööörs, godnatt :)


Usher – Scream



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback