-

Egentligen borde jag sova nu, ska upp o leva rövare o väcka alla här runt 7 imorgonbitti innan jag
far till jobbet.Men kände att jag ville blogga innan jag kryper till kojs..men om vad ? Bra fråga booo.
 
Aja, livet leker, har inte tid till att spendera så mycket tid framför datorn längre så hinner inte kolla
alla bloggar osv som jag alltid gör annars.Istället så umgås jag med bra vänner när jag jobbat klart, yes.
Igår fick jag och Jossan huset för oss själva och så förblir det fram tills fredag, najsnajs !
 
Juuuuustja, igår firade vi bästa Erica som fyllde 17år, stoooooort grattis till henne, sen firar vi henne lite
mer i helgen,  parteey !
 
Men nu lär jag krypa ner i sängen så jag orkar gå upp imorrn, vi hörs när hörs, godnattttt :)

Supersnygg bild på mig och majsan från kryssningen, haha yepp..
 
 


hahahahha, ser ut som vi är bränn fulla. xD
eller det kanske vi va? ;) eller ?

2012-07-18 | 14:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback