Senaste dagarna

Tjennaa
Har inte haft tid med bloggen,kanske inte det första man prioriterar på ett lov.
Nej,har varit med mina underbara vänner och spenderat en massa tid med dom ! 
Som sagt så kom ju Fanny i torsdags,även Maja så vi bara umgicks hos mig. 
I fredags åkte vi in till stan,möte upp Carro och sen gick vi på stan ett tag. 
På kvällen tog vi en sväng till Österby,hängde på unkan och träffade saknade
Emelie en sväng innan det blev dags för mig,Fanny och Carro att dra hem till
mig i Vattholma igen.
På lördagen serverade pappa nybakta scones till frukost,gulligt av han :)
Sen fick han nå ryck och drog med oss till thuns,allt var trevligt förutom den
långa hemresan som inte alls hade behövt varit så lång,men vi kom hem tillslut..
Sen på kvällen drog vi på fest i norrskedika,kan väl säga att det var kul så länge
det varade haha ;) Har några få bilder som jag tänkte lägga upp så fort dom kommer
in på datorn ! 

Bra lov med dom jag gillar mest,bättre kunde det inte ha blivit ! 
Tänkte nog slänga upp ett till inlägg innan jag ska sova,har ju faktist sovmorgon 
imorgon så behöver inte sova än.. :) 
Ciao sålänge !
 


as bra!

tack kåmpis :D

2012-02-29 | 13:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback