lov,underbaaaart

Har fått sportlov,så jävla underbart !
Igår så tvingade jag med mig pappa till gränby efter praktiken,
bytte en blus som jag fick i alla hjärtans dag present till en annan blus i spets.
Åt och fikade med papi också,sen var jag väl hemma runt halv sju.När klockan
var åtta gick jag och Maja och mötte Emma och Carro och sen gick vi vidare
hem till Jocke.Va där med massa galna grabbar ett tag haha :)

Idag åkte jag med till sporthallen och kollade på systers match mot österby,
förlust för Storvreta men tjejerna var riktigt duktiga ändå !
Nu ska jag och syster ställa oss i köket,blir tre rätters med familjen ikväll så
vi ska fixa efterrätt hehe ;) Sen vad som händer senare ikväll vet jag inte
men det lär väl visa sig !

Har inga bilder från igår,min blixt på mobilen funkade inte av nån anledning.
Maja har däremot så kanske kan tjuva några av henne sen heheh.Hejråå :)

 
Två bilder som togs innan vi gick och mötte tjejerna,nya spetsblusen/tröjan på med !
(blixten funkade hemma..)



Man behöver inte alltid blixt !!!!!!!!!!!

Heejehehhehehwhehwhwh

2012-02-18 | 15:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback