Halloj

I fredags jobbade jag min sista dag på gruppboendet, men ska dit imorgon och hämta mitt omdöme,
och sen måste jag hälsa på nån gång senare.Trivdes faktist riktigt bra ! Skulle passa bra som ett första
jobb när jag är klar med gymnasiet :)
 
Helgen har jag spenderat i Öregrund, i fredags så hade vi tjejmiddag i Fannys lägenhet med massa
kompisar till henne, åt tacos och drack lite innan vi gick ner på stan ! Och igår så bestämde vi oss för
att åka dit igen.Känns ju lite tråkigt att man inte är 18, antar att det är roligare att sitta på nån krog än
att hålla till utanför haha..Men hade rätt så kul ändå ! :) 
 
Just nu sitter jag och försöker bestämma mig om jag ska åka med mamma och co till kallerö, eller om
jag stannar hemma och har huset för mig själv.. ? Får se hur det blir med det, verkar ändå inte hända
nått speciellt här i Österby ikväll.
 
 
Nej, nu ska jag städa till lite på rummet, liknar ju ett bombnedslag nästan hehe..
Bjuder på en bild på söta Alva som vi var o hälsa på i veckan !
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback