Hellooooe

Känns så jävla underbart, har nämligen 4 prov den här veckan ! Åhh va jag älskar skolan ♥♥
Skulle haft 5 prov men vi slapp ett av dom iallafall.
Kommer iallafall vara så jävla skönt  när vi slutat på fredag, helg och sista april, bättre kan
det nästan inte bli. Kommer spendera sista april med härliga brudar också så det blir nog skitbra !
Först blir det stan, sen drar vi hem och grillar, sen hamnar vi väl på någon fest på kvällen,me liike ;)

Juste, har glömt berättat att jag höll föredrag förra veckan.Trodde jag skulle spy ner hela klassen
när jag stog där framme, men nej gick rätt bra ändå, över förväntan.Och känslan när skiten var
över är typ obeskrivlig, skönt som satan iallafall !

Men näääe, har inte tid att sitta här, måste läsa lite om döden som vi har prov om imorrn.
Borde väl inte vara så svårt ? Aja lär väl visa sig.Hööörs Heeeej

Ps.
Ska till stan på torsdag, längtar.Var längesen jag va inne och handla nu.Kläder och allt som hör
till sista april ska inhandlas ! Mmmhhh'



Turn The Music Up - Chris Brown




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback