bra start på lovet med fina vänner

I fredags var de som sagt halloween-middag här hemma med grannfamiljen.
Började med att käka tacos,sen fick vi gå ut på nån tipspromenad i mörkret haha..
Min mamma kan hon,fixade spöken som skrämde ihjäl oss i skogen,fyfan så läskigt
det va i början tills vi fick reda på vilka de var,haha ! Sen gick vi hem,fikade lite och
sen sjöng jag lite singstar med dom vuxna innan jag och Maja gick ut.Träffade tjejerna
utanför fiket och hade de kul med galningarna.

Igår sov jag halva dagen,sen gick jag,Maja och Emelie hem till Moa där också Erica va
och åt mat.Sen vidare på fest hos Jocke med massa härliga vänner,åkte bil ett tag gjorde
vi med.Kom hem runt ett och tvärslockna haha.Sen sov jag bort hava dagen idag nästan.
Och nu ligger jag i soffan,precis kollat på fyra avsnitt av halv åtta hos mig.Blev såklart
hungrig efter det så jag och Maja kanske går och äter på turken sen när hon är klar,skulle
ju vara bra gott..

Aja,tänkte fixa mig lite nu.Bilder från halloween-middagen kommer om nån dag eller två
kanske.Snor en bild från Kim på mina vackra tjejer istället,och några boys i bakrunden med :)




Haha snigga ;)

2011-10-30 | 16:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback